Processen er nem og enkel og uden unødvendigt bøvl – vi har prøvet det før!

  1. Indledende møde, hvor jeres behov fastsættes
    • Aftale udarbejdes
  2. Vi sørger for alle oprettelser og har de nødvendige programmer
    • Vores udgangspunkt er E-conomic.dk, som er et online regnskabsprogram.
    • På denne måde kan vi bogfører dine bilag fra vores adresse, og du ser os kun når du har brug for det!
    • Har du dit eget bogføringsprogram, og ønsker du, at vi sidder hos dig, så gør vi også gerne det.
  3. Du enten sender os dine bilag, aflevere dem personligt eller indscanner dem og derefter mailer dem til os.
  4. Vi bogfører, beregner og indberetter moms og løn samt, hvad der ellers er aftalt.
  5. Hver måned modtager du en opdateret balance, så du hele tiden ved, hvordan det går i netop din virksomhed.
    • Da vi bruger et online regnskabsprogram, så har du også mulighed for til enhver tid at logge ind, og trække de rapporter, som du har brug for.
  6. Du kan i mellemtiden bruge dine timer på at tjene penge til din virksomhed!
Sammen får vi puslespillet til at gå op!